Scratch


O Scratch é unha ferramenta opensource para crear videoxogos, pero tén moitas aplicacións educativas. Pode usarse para programar robots e con determinados complementos interactuar con sensores de luz, son, etc.

Nós aprendimos a utilizar Scratch coas seguintes plataformas:

Código Octopus

Un curso elaborado por Dani Pizarro, Peregrina Pérez e María Lou

Aprendendo con Scratch 2.0

Curso Platega de Susana Oubiña

Curso Miríada X: Scratch e Arduino



1.2. Scratch
 

1.3. Orixe de Scratch
 

1.4. Interfaz de usuario

1.5. Personaxes
 

1.6. Eventos e programación
 

1.7. Bloques de uso máis común

2.2. Estruturas interacción básica e movementos

2.3. Variables, preguntas e listas


2.4. Debuxos e formas usando o lapis 


2.5. Música e son

3.1. Introdución


3.2. Máquinas de clicar e parquímetro

3.4. Clonar, funcións e sprites


3.5. Gravedade e xogos de plataformas

3.6. Lanzar proxectís e colisións


3.7. Molemash usando vídeo

3.8. Scroll horizontal


4.2. Como funciona a placa de Arduino


4.5. Sensores simples usando divisor de tensión 


4.9. Motores


4.10. Comunicación serie


4.11. Alimentación e baterías


4.12. Finalización


5.1. Introdución


5.2. Instalación S4A

5.3. Robot con servomotores


5.4. Robot con motores DC


5.5. Sensores con S4A


5.7. Finalización


6.2. Leap motion + Scratch 


6.3. Makey makey + Scratch


6.4. Arduino + Processing

Ningún comentario:

Publicar un comentario